Երաշխիքային և ետերաշխիքային սպասարկումը  կատարվում է մեր փորձառու մասնագետների  կողմից`   ըստ Երաշխիքային  կտրոնում նշված պայմանների և ժամկետների:

Ապրանքը ենթակա է երաշխիքային սպասարկման, եթե ապրանքի անսարքությունը առաջացել է ոչ Ձեր պատճառով, ինչպես նաև ապրանքը մինչև մեզ մոտեցնելը այլ մասնագետ չի փորձել բացել կամ նորոգել։

Երաշխիքային սպասարկումը չի ընդգրկում սարքավորումների պարբերական ստուգումներ կամ ծրագրային սպասարկում։

Երաշխիքային սպասարկման չունեն այն ապրանքները, որոնք ժամանակի ընթացքում սպառվում են (օրինակ մարտկոցները, քարտրիջները)։

 

Հարգանքներով` PC.AM